Transip.nl

Onze beoordeling

Prijs 8,0
Kwaliteit 8,4
Klantenservice 8,6
Klantbeoordeling 8,3 (op Hostingwijzer.nl)

Algemene informatie

Domeinnamen beheren, New Webhosting, STACK, SSL, WordPress, privénetwerken en een enorme storage database: het zijn maar enkele van de vele diensten die Transip.nl aanbiedt. Het bedrijf is in 2003 ontstaan. Transip.nl deinst niet terug voor een moeilijk oplosbaar probleem en is 24/7 beschikbaar voor jou, de klant. De hoster vindt dat “alles altijd beter kan” en daar staat het bedrijf dan ook voor. Door hun enorme toewijding voor IT ben je bij Transip aan het goede adres. Gemaakt door nerds, voor leken: zo oogt de overzichtelijke website. Er is haast geen kritiek op te geven, behalve dan misschien dat sommige termen iets te ingewikkeld klinken voor iemand die weinig verstand heeft van websites.

Extra’s

De website heeft een forum waar werkelijk alles besproken en aangekaart wordt. Het forum heeft vijf hoofdonderwerpen, waarop je kunt zoeken of zelf schrijven. Een heel leuk onderwerp is ‘Tutorials’, waaronder gebruikers minicursusjes geven over dingen die zij zijn tegengekomen of handig of oplossend vinden. Op het Transip-forum vind je verschillende antwoorden op dingen waar je tegenaan loopt of waar je mee zit. Onder de newsbutton op de homepage staan nieuwe ontwikkelingen en acties.

Prijzen

Een pakket voor New Webhosting kost zo tussen de 2 en 10 euro per maand. De diensten die je daarvoor krijgt verschillen. Voor een Comodo SSL-certificaat ben je bij Transip tussen de 10 en 100 euro per jaar kwijt, afhankelijk van hoe uitgebreid jouw certificaat moet zijn.

Klantbeoordeling

Transip.nl krijgt op Hostingwijzer.nl een gemiddelde van een 8,3, gebaseerd op 214 klanten. Transip krijgt een 4,8 op de schaal van 5 sterren van 1448 klanten, op Hostingreview.nl.

Adres

Transip.nl staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven op de Schipholweg 9-B, 2316 XB in Leiden.

Support

Onder het kopje ‘controlepaneel’ op de website kun je inloggen met jouw account en hier kun je terecht voor al jouw vragen en opmerkingen. Dit is een makkelijke en overzichtelijke manier om om te gaan met vragen en problemen, omdat je bijvoorbeeld direct kunt zien wat de status is van jouw aanvraag. Bovendien worden alle vragen sneller beantwoord dan je denkt. De oplossing voor je probleem is daardoor snel voorhanden. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, maar het is met zekerheid bijzonder te noemen dat een bedrijf 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar staat. Dit is met name belangrijk voor mensen die ‘s nachts, ‘s avonds of in het buitenland werken. Altijd en overal waar jij bent kun je bij de helpdesk terecht voor vragen. Dat is toch fantastisch?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Wij gebruiken cookies voor de volgende redenen:

Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses

Voorwaarden
Disclaimer
Privacy

Verwijder je cookies uit je browser dan kan je keuze niet worden herkend en zal je opnieuw over het gebruik van cookies worden geïnformeerd en om toestemming worden gevraagd.

Sluiten